بماند به رسم خوش یادگاری ...

اینجا دادگاه نیست؛

قضاوتم نکن ...

اینها نوشته های من هستند ؛

شاید حرف های دلم و کارهای روزمرّه ...

دوست داشتی بخون و نظر بده.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

یا ضِیغَم المُهَمهَمُ یا ناصِر النَّبی

یا فارِقَ الکَتائِبُ و یا قاتِلَ القَوی

یا قاهِر العَدُوُّ و یا والِیَ الوَلی

یا مَظهَرَ العَجَائِب و یا مُرتَضی علی


پ ن :  قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(صلی الله علیه و آله) ذِکْرُ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ عِبَادَةٌ وَ ذِکْرِی عِبَادَةٌ وَ ذِکْرُ عَلِیٍ‏ عِبَادَةٌ وَ ذِکْرُ الْأَئِمَّةِ مِنْ وُلْدِهِ عِبَادَةٌ 
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: ذکر خداوند عزّ و جل عبادت است و ذکر من عبادت است و ذکر علی - علیه السلام- عبادت است و ذکر امامان - علیهم السلام - از فرزندان او عبادت است.*

*منبع : مجلسى، محمد باقر بن محمد تقى، بحار الأنوارالجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار (ط - بیروت)، دار إحیاء التراث العربی - بیروت، چاپ دوم، 1403 ق، ج‏36، ص370.

 پ ن : اگر به دار ِ زلف ِ او  سر شود از حضور ِ من ، چنگ و رباب می شود مرثیه خوان ِ گور ِ من ...


  • باران بهاری

نظرات  (۱)

  • سید علیرضا امین جواهری
  • چرا ذکر علی عبادت است ؟
    پاسخ:

    پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله فرمود : اگر همه درخت ـان باغ ـها قلم شوند، و تمام دریاها مرکب و جوهر، و جن ـها حسابگر و انسان ـها نویسنده گردند، نمی توانند فضایل علی علیه السلام را شماره کنند / بحار الانوار جلد 28 / ص 197


    پ ن : پیشنهاد می کنم زیارت جامعه کبیره رو بخونید - ذره ای از فضائل امیرالمومنین علیه السلام  اونجا اومده - 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی